Tiden går och går...

och kommer aldrig till dörren... Hm ja d eva länge sen man hörde ett sånt skämt :D

Ja då var den åter igen här alla chalmeristers västa fiende (tentaresultatens bästa van??)... tentaångesten!
Att de alltid är likadant att man ska inse att de helt plötsligt, typ dagen efter man vaknar upp bakis från pubrundan, har  det blivit läsvecka 5 och man har panik...
Nu har den största paniken laggt sig och vi har kommit in på sista veckan för år 2006...
På Måndag har jag tenta ett och onsdag tenta två sen är de bugg och super party efter de :D Sen drar jag hem till mor och far  på Tors morgon :)

Har iallafall hunnit med en snabbis på Libeberg me, men ja bara en snabbis, mellan pluggtimmarna :)
Alltid lika vackert :)  Saknade Johan dock, hade vart fint att haft honom me bland allt de vackra :) Men Anna e ju me söt :)

lissan
liss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nasta ar e jag dar med dig det lovar jag...

Mindre an en manad kvar nu... vad jag saknar dig verkligen... ser fram mot nar du sticker till dina foraldrar for da kan jag ringa dig!! :D

Kram tjejen! snart...

2006-12-15 @ 17:10:02
Postat av: Camilla

De ser jag fram imot nästa år :D

Mmmm närmare bestämt 26 dagar kvar...
1 dag till tenta ett sen 2 dagar till tenta två, 4 dagar till julafton, 7 dagar till nyår och sen tills sist 12 dagar tills du kommer hem...

De närmar sig och snart har jag en hemtelefon :D
Puss!

2006-12-17 @ 13:48:11
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: JAM

Visst går tiden....men ibland är det ju bra. Speciellt i juletid...eller?

Ha en skön jul!

2006-12-22 @ 10:46:47
URL: http://jam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0