Tokig Juldag i kvadrat

Ja visst lyckades vi i år igen, men denna gång utan att tillbe den vita porslinsguden ( som min lilla syster mkt fiffigt berättade för mig att man kallade de, tog ett tag för mina ack så få hjärnceller att fatta detta, men desto roligare blidde de ..)
Jag har katthår i munnen och smakar allmänt piss men annars så mår jag bra, de e gott att man "aldrig" ( eller kanske vi skall säga mer sällan)  blir bakis... Finns nog nån med mer ångest efter gårdagens bravader iallafall... efter en bortsupen mobil och minnesluckor blir resultatet oftast ångest dagen efter med all rätt.... Men vi beslöt oss för att stanna vid kvadrat och inte köra nån tokig juldag i kubik nästa år, nu får det vara nog :P

Annars så är de 17 dagar kvar till Lindellis kommer hem de e lite sjukt de asså... ser fram i mot de så massa mycket :)

Sitter ute i skogen nu, hemma hos mamma och pappa,  skriver till fåglarnas kvitter och ser den lilla sverigeflaggan vagga i takt med dom små lätta vindpustarna som tagit sig fram mellan granarna... Lugnt, stilla och mycket rogivande stämning, kan man ju tycka om man vill... Men jag håller på att bli galen!!!
Att jag sen även bara får ha ett par skor framme gör mig inte gladare;) Men snart får ja åka hem igen, till stressiga, förorenade, stora... underbara Göteborg :D
Dock har jag som vanligt för få händer för att bära med mig alla mina Mycket nödvändiga saker som man måste ha  med sig till Göteborg för att kunna överleva, vilket pappa vackert påpekade.. Men så är de, har endast packat livsviktiga saker, speciellt Johans julklapp :P

God fortsättning allihopa!!!

 


Kommentarer
Postat av: Karron

eyy bruden =)
fick du nå fina pakilet då? =)
tycker du ska ta och komma hem nu under nyår ja men den moroten funkade inte :P
hehe din pappa låter alltid så smart ;P fast ja tycker som dej ja...

ring mej =)
pussar

2006-12-26 @ 22:11:37
Postat av: camilla

Hihihi ne men jag kommer till Påsk gummsan =)
De ska bli massans skoj jiipee :)
Miss you honey!

Puss

2006-12-27 @ 16:58:42
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Johan i australien

Tiden bara gar vidare. Imorgon e det 2 veckor kvar exakt innan jag landar i kalla svea :) Men du varmer upp allt anda sa det kan man leva med ;)

Satan vad jag langtar att komma hem nu, d e verkligen kort tid kvar :D

Kram tjejen jag forsoker ringa sen

2006-12-28 @ 09:30:06
Postat av: Camilla

Mindre än två veckor nu innan du lämnar Australien för att komma hem :D
Saknar dig så!

2006-12-29 @ 00:41:39
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0