Helgen...

De har hänt en hel del den här helgen...

Men jag är kääär i smögen! Underbart underbart! Tack peter för platsen i sjöboden och för en grym lördag med båt, bad och massa sol (kanske lite för mkt av den varan enligt min kropp)... Och hoppas din rygg läker snart Danni bejbi :P Och mina flickor va somvanligt grymma :)

Tyvärr blev de inga bilder alls, vi har så mkt för oss att tanken knappt slog oss asså.. Dåligt jag vet, men vi ska tillbaka snart... åh bara vara och sola..
Bilresan ner va så sjukt skoj, vi var tokfulla efter 2 st 33or var med öl och handlade en massa skit på en mack längt vägen, stackars han i kassan :) så nu har man en maaaassa kalle anka solskydd till bilen :P
Bilen 'är väl dock i sådär skick efter resan :p måste städar ORDENTLIGT innan pappa kommer och ser min lilla pärla.. den e bra på att rasa sönder :P

Min fot är trasig, men så kan de gå.. fast nä gå kan ja ej...
Hade även massa mysigt på stranden idag, med bra sällskap :)))

Lite jobb kvar sen får ja sova..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0