Camillas ABC..


A
kzo Nobel skiftlag B, EMU..
B ergquist är mitt efternamn
C amilla är mitt för namn
D _ _ _ _
E nsamhet
F avorit
G lass, är ett måste på sommaren
H järta av sten,  smälter vid 1410 grader , damh du yoré hot ;)
I roni, är något som ofta sllinker ur min mun
J ag... Camilla, milla maräng, catrool ,millan, fröken majblomma....
K ärlek... ja massa kärlek vill hon ha.. massa har hon att ge..
ill Anna, min kära underbara vän
M amma... Mmmm jag tycker om min mamma...
N orrlänning, de är hon ända ut i fingerspetsarna..
O tålig , den som väntar på något gott, väntar alltid för länge
P orrig ?! ;)
Q uatar ... Sandra RIP...
esa.. Att resa är att leva..
S ara, heter min högra hand, min stora syster.. min kära
T uttis kallades min första ponny
U tveda... norrtälje... mamma, pappa, syster och Nalle puh
V ännerna.. betyder allt..
W ow... Boys Boys, hon killar pojkar :)
X sånna finns det endel av...
Y xmördre kunde Christopher vart, men ack han va nåt mkt bättre ;)
Z ebror finns det i australien.. saknar johan...
Å sna... envis som en åsna brukar de sägas om mig...
Ä ta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man
Ö l, Cecilia och en cigg.. de är livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0