Om den är längre än...

Jaaa om den är  längre än 7 tumm så är det en fot.... Hahha fast Anders rättade snabbt med att en fot faktist är 12 tumm, men skämtet blidde inte lika bra då ... :P

I går insåg jag att ibland krävs vissa avslut för att kunna uppskatta andra nya öppningar ...

Jag körde Anders och Anna till Uddevalla respektive Kungälv i går efter vårt besök i Stenungsund, sorgligt att dom inte ska va hemma med mig i sommar,hur ska jag klara mig utan Anna lixom? :)  Sen kanske sara drar till Stockholm me.. hmmm.... men men man kan inte få allt här i världen *s*

Första dagen på jobbet vara klockren, jag har nog den bästa chefen iaf! *skrattar*
Så ja den 7e kommer ja stå där med båkläder från topp till tå, en orange hjälm, 2 par skyddsglasögon, hörlurar och skifnyckeln i högsta hugg! *hahha* Sexigt värre va ;)

Annars har jag fått 3 lägenhets visningar i Stan!! 28 respektive 26 kvadrat...Hoppas hoppas!

Egentligen så har jag inget vettigt att säga, så varför ens skriva :P
Nu ska jag göra nåt vettigt... eller nåt...

Helgen blir bra, jag tror jag gillar Steungsund jag ändå... :)  Och jag gillar min nya bil, å min nya dator,mina nya kläder och mitt nya jobb .... Jag  gillar tydligen  mkt i dag jag :)

Over and out ....! som man säger i Annas släkt  *insider skämt*









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0