Frågor e ju roligt!

Sånt här är väl bara såååå kul att läsa, men jag e uttråkad :P
Nu e de din tur :) kom igen!!!

PERSONLIGT
1. vad heter du? Camilla Katarina Bergquist
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Kanske ett annat efternamn :)
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ungjävel?
4. vilket stjärntecken är du? lejon
5. vilken årgång är du? 1984
6. vart bor du? Göteborg
7. bott utomlands? Ja, USA och Belgien
8. flyttat antal gånger? 12 gånger som jag minns
9. vart skulle du vilja bo? med Johan
10. vilken skolklass? Ki:2
11. vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig

UTSEENDE
1. hur lång är du? 169cm
2. hur mycket väger du? De ska vi inte tala om
3. hårfärg och frisyr? Just nu mörkbrunt lockligt
4. ögonfärg? Blågrågröna ;)
5. mest nöjd med? mina naglar :p
6. minst nöjd med?  Magen kanske?
7. skostorlek? 39
8. glasögon? Nej jag ser som en hök säger min mamma :)
9. har du några piercingar/tatueringar? Ja i plural

FAVORITER
1. filmer? åh, många. Att göra en pudel, min frus första älskare :D
2. låtar? If ypur not the one och Punkrocker :)
3. årstider? Vår och sommar
4. mat/dryck? Ja tack
5. djur? Hund och häst
6. färg? Svart och llila :)
7. parfym? DG Light Blue
8. tv-program? OC
9. ämne i skolan? Matte
10. sysselsättning? Kramas me johan

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? använder inte jacka inomhus ;P
2. vad använder du just nu för skor? Mina nya svarta stövlar, med låg klack ;)
3. favoritfärg på kläder? Svart
4. favoritmaterial på kläder? Lack och läder? haha ne ja vet icke :p
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Snygga festtoppar
6. favoritaffärer? Dooont you go theeere!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? hahaha, i wouldn't tell
8. favoritmärke?  Gant
9. vad har du för byxstorlek? Olika
10. vad har du för tröjstorlek? 36

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Mellan tror jag
2. vilken färg på tapeterna? grå/vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Brunt/vitt och lila
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min säng de får ni fundera ut själva
5. vad vill du ändra där inne? Saknas nån just nu...
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja
b) video/dvd? ja
c) dator? ja
d) stereo? nej
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hus och gräs samt ett dagis
8. vad gör du oftast i ditt rum? pluggar eller sitter vid datan typ :)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Än så länge bara jag...
10. favoritpryl i rummet? Mitt bord? :P


BLANDAT
1. vad heter din morfar? han finns inte mer.
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget faktiskt .
b) skolväska just nu? Matteböcker, block, pennfodral, tuggummi och en pärm
c) handväska eller liknande just nu? Inget alls
3. vad är du beroende av? socker och Johan
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? En lila reklam grej :P
6. vad tror du på? sunt förnuft
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? jag är med i svenska kyrkan eftersom jag är döpt och konfirmerad, men jag tillber ingen religion
8. vad köpte du senast? ett par svarta jeanse
9. har du nåt husdjur? Ja Sköldpaddan tiger ;)
10. vad bor du i? en lägenhet som är placerat i ettt hus

GREJER
plånbok: ja
tandborste: en grön
smycken: Halvt hjärta runt min hals samt knutet armband
solglasögon: ja, eller?
underkläder: ja de brukar jag anvönda
nagellack: ibland så

Kommentarer
Postat av: mig

Du är ju helt fläng;) haha

2006-11-30 @ 22:11:16
Postat av: jag

Haha.
Skall försöka med en kontring.
Vad heter du?: Bengt
Är det kul att heta så?: nja
Helst skulle jag vilja heta: bax
VA! bax! så kan man väl inte heta: JO?
Bästa platen på jorden: I sängen eller i Brasilien.
Mitt nästa resmål: Mexico
Tycker livet är kul: sådär. Men det var roligar förr.
Hur mycket hade jag i räkningar denna månad: 1800kr
Hur mycket kom in på kontot: 25900kr
Lagade senast: en lasagne haha
köpt sist: en domkraft på jula, så jag kan byta däck.
Är nu: TRÖTT!

2006-11-30 @ 22:59:10
Postat av: Camilla

Hahahha Du e för bra Bax!
När drar du till Mexico dååå? Massa fusk e de!!
Du menar att de va roligare förr då vi jobbade på akzo va ? ;) hihi!
Går de bra me våran öl eller? :P
Pöss och Kräm!

2006-12-01 @ 07:38:26
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: bara jag

Men duu, allt var bättre förr, haha
Men du är ju så liten, så du har ju inget förr, haha
Även nu är det lika roligt som förr, fast sedan.
För då blir ju nu förr.
Sedan kan sedan också bli kul t.ex den elvonde i tolvonde, då åker jag.
Då är det roligt förr och sedan, och nu är det bara roligt sedan...

Vi får lägga våra öl planer i kylen sålänge.
Om jag inte åker och växlar pengar på mån, eller tis. då kanske jag går och tar en öl:)
Har inte bestämt mig.
Kram

2006-12-01 @ 13:53:59
Postat av: Camilla

Hahahaha du tänker i bra banor nu, men jag tänkte alltid ha lika kul, de va mina planer, så de inte finns nå " de va bättre förr tid" så de så ;)
Ohhh du åker ju snart, de e lite sjuk, fasen va nice du kommer få de, när komma du hem igen? :)

Glöm inte att skicka ett " jag har de hur bra som helt bli avis på mig nu kort" till mig :D

Kram!

2006-12-01 @ 16:04:23
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Johan i australien

Fan och att man missade ditt samtal :( sa jakla typiskt men men du har mina svar i din mail nu iallafall :) Hors snart gumman
Nasta manad kommer jag hem... ska bli sjukt skont!

2006-12-02 @ 06:13:06
Postat av: Rebecca

Hej! Tack för tipset. Ser att vi båda jobbar i Stenungsund just nu. Jättetrevlig blogg du har! :) Tjing Becca

2006-12-02 @ 16:33:13
URL: http://funnybeccy.blogg.se
Postat av: jag igen

Jag kan inte garantera NÅGON ett kort, är helt kass på att skicka kort.
Tror jag har skickat...3-4st hittills i mitt kuliga liv, ja.. för det var ju förr och det var ju roligare då kom vi överens om, haha.
Det beror nog på att jag inte kan några adresser, förutom min då.
Så senil är jag inte ännu så jag skulle få en aaha! upplevelse när jag kommer hem och kollar posten för att upptäcka kortet och se var jag har varit, haha

Kom på en grej till så här i regnrusket.

Önskar mig i julklapp: Ett par nya skor, för nu blir BÅDA fötterna våta, haha
Men det är väl inte och tänka på, kommer ju hem efter jul:( ..nej förresten :)

kram

2006-12-02 @ 19:38:35
Postat av: Camilla

Haha ja men då e de verkligen dax att du lär dig min adress Bax ! ;) gott du kan din egna iaf ;)

Hahaha ja kan du göra nåt åt detta regn rusk eller, de håller inte detta!

Nu ska jag matteplugga! Wiie, inte!
Kramar!

2006-12-04 @ 20:12:24
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack så mkt Becca =)
Vars i Stenungsund jobbar du ? :)

2006-12-04 @ 20:13:49
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Axelina

tack för kommentaren på min blogg!:) men du, ett tips.. publicera inte ditt namn på nätet. Psykomänniskor har även dom internet. Tänkte bara säga det...:) ha det bra.

2006-12-04 @ 21:15:19
URL: http://axelinas.blogg.se
Postat av: mig

Håller med @axelina där, var försiktig kompis.
"Konstigt" folk finns även i sladdarna.

Vet du vad jag har gjort?
Nu när jag är så modern och har en mobil, så har jag skickat ett "vcard" från b.la eniro.
Så nu har jag massa adresser i mobilen.

Innan hade jag bara massa små lappar med tel.nr i hela huset. haha

Nu har jag bestämt mig.
Tistdg kväll sitter jag på "finöls stället" till 20.50.
Håll mig slällskap om "ni" vill;)

2006-12-04 @ 22:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0