Låt mig presentera Fru Tiger...

Får jag lov att presentera Mitt egna lilla gullebarn och husdjur Tiger... Ja just de min sköldpadda som min morfar hittade i trägårn för många år sen.. Jag har haft henne sen jag var 7 år :)
Hon är inte som alla andra sköldpaddor och är faktist en välldigt snäll och pigg gamal dam..
I går var hon ute och spatserade runt i lägenheten så man får se upp vars man sätter fötterna, så igår försvann hon, letade massa länge och när jag väl gav upp och beslöt mig för att städa lite istället , så när jag plockade upp mina byxor från golvet ramlade de ut en liten sköldpadda ur ena byxenet  :) De va ju för väl att jag inte hade tappat bort henne, hon va inte lika gla, för hon slog sig nog lite i fallet, men hon fick en jordgubbe som tröst, då blev hon lycklig igen :) Hon log de där leendet som bara en liten sköldpadda kan le. Hon är även en mkt berest gamakldam, åkt allt från bil, cykel och tåg runt om i Hela Sverige, i sin egna lilla transport kylbag :P Men bäst trivs hon ute i det gröna gräset, helt grävandes i ett hörn nånstans...

Ja fick insperationen av att presentera henne när jag skrev ett mail idag till johan och berättade om mitt mysterie med den försvunna sköldpaddan. Men nu är hon återfunnen igen och ligger nu och sover så gott i sitt akvarium :)
Nåväl här har ni henne iaf Fru Tiger:

Tiger




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0