De senaste...

Jaaaaa ni what the fuck va de händer saker här hörrni..
Just hemkommen från sthml och BRYAN ADAMS... GRYM konsert på Hovet... fasen va bra han va... stort tack till min lill Anna =)

Annars så är nollningen över nu, Nollorna har styrts av Phadder camilla med järnhand, se bildbevis :)




Under nollningen hade K6 Djungeltema och som vanligt tar jag alltid mina uppdrag på fullaste allvar... Tror jag hittade mitt riktiga jag påvägen även.. eller vad tror ni?





Under tiden så har jag även flyttat in i mina nya lägenhet :) 26 Underbara kvadrat mitt i mott fysiken =)
Tack vare mina underbaraste vänner var inflyttningen mkt smärtsam (inside skämt)
Man kunde under kvällen fråga sig, hur många av Camillas vänner krävs de för att få upp en gardinstång?




Inflyttningsfesten var på Lördagkvällen ett faktum... efter 12h flyttande och uppackande togs bål och frukt doppad i sprit ( för att fira min första fylla för 3 år sedan.... :P ) fram....
  Soffan invigdes med öl, så även sängen och golvet.. tack niclas :P
Men kvällen blev mkt trevlig med långväga besök av Karro från sundsvall...



Jajajmeeen så är de serrni... För jag är inte dum jag... jag har bara otur nrä jag tänker.... ganska ofta..
Men de gör inget, för jag är född sån....







Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack för kommentaren på JAM. Håller med dig om kallingarna på bilden....lite väl skrikiga. Jag tog med bilden mest som exempel. Däremot är jag inget fan av vita boxers. Gillar färg och variation.

2006-09-25 @ 07:42:17
URL: http://jam.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja jag håller med dig där med Lisa, färg ocg variation absolut.. men en brundbränd kropp och ett par vita björn Borg är nog ändå oslagbart ;P

2006-09-25 @ 10:04:54
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0