Tentamens resultat och en Julresa...

Jaa för er som läste mitt inlägg om min tentaångest för några vecka sen kan jag idag berätta för alla att jag höjde mitt betyg från min 3a till en 4a... Så jag är ganska nöjd ändå :)

Jag blir alltid glad av kommentarer, jag älskar kommentarer, men idag blev jag extra glad över två st från johan... Johan från Australien som gått under jorden i 3 månaders är nu tillbaka till världen och är kommunicerbar igen.... De gör mig massa glad...

Försöker även tänja lite på gränserna inom ekonomin och planera in en resa till Australien över Jul.... Jag hoppas jag lyckas.. de hade vart underbart att få spendera en månad i varmare land än här hemma i slasket :P




Kommentarer
Postat av: Han på "strutsfabriken"

Klart att du skall resa...
Jag har ju en småpengsamling,som du vet, som börjar ta plats.
Det kanske är en bra början till ditt vinter-äventyr.
Jag har ju ändå ingen nytta av den så länge den ligger där, och jag kommer inte sakna den.

Jag kan ta med mig någon gång vi och "hon" tar en gooood öl;)

Göra människor glada/lyckliga är det bästa jag vet..

2006-09-27 @ 22:54:48
Postat av: Camilla

Hihih Heej Fuckface har du hittat hit :D
Hihi hur går de där ute på strutsfabriken :P hörde ni stod stilla mest å latade er ;) Så vi fick inte ha vårt planerade "studiebesök" me lärarna :P
Men va gullig du e *ler* Men du kanske behöver dom själv, till att typ köpa dig en mobiltelefon kanske ?! *s*
Meeen e den ivägen så kan jag ju alltid ta hand om den hihihi :)
Ja att få åka dit skulle nog göra mig lyckligast i världen :)

2006-09-28 @ 15:00:44
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Han på "strutsfabriken"

Hej!

Länken hit ligger kvar i datorn på jobbet.
Kollade hastigast sist jag jobba, men han inte läsa allt..
Och vi latar oss aldrig på jobbet vet du väl;)
Du får den ENBART om du gör något vettigt, hihi
Du skall inte känna nått tvång att resa nu bara för det.

Läggdags!

2006-09-28 @ 21:48:54
Postat av: Camilla

Ahhha de e så de ligger till :)
hihi neee just ja så va de ju, man latade sig aldrig på jobbet :P
Vaddå jag gör bara vettiga saker :)
När ska vi dricka fin öl igen dåå? Jag gillade den äppelölen jag :)

2006-09-28 @ 22:29:52
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Han på "strutsfabriken"

I detta specifika fallet så är det faktiskt JAG som bestämmer vad som är vettigt, haha
Finöl ja, "Ni" bestämmer, jag följer med:)
Men det behöver vi inte spamma sönder din blogg för;)

2006-09-29 @ 21:03:11
Postat av: Lisa

Grattis!!

...och ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅKKKK......det verkar som om hela australien vill ha dit dig....i alla fall en del killar ;-) Smid medan järnet är varmt

2006-10-01 @ 11:15:19
URL: http://www.jam.blogg.se
Postat av: Johan

Lisa.

Efter allt jag har berattat om Camilla har nere i Australien kan jag lova ja dom vill ha ner henne lika mycket som jag vill

2006-10-01 @ 11:22:11
Postat av: Camilla

Lisa...
Tack de känns massa bra =)

Åhhh ja jag vill så gärna åka... Hihi jaa de kanske är lite så att just en speciell kille gör att jag vill åka ännu mer ;)

2006-10-01 @ 21:39:47
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: JAM

hej min chalmeristbloggvän =) , jag tänkte fråga dig , har du lust att byta ut länktexten hos min länk med en liten ikon som jag har ritat själv :D länktext ser ju så himla tråkigt ut :( skriv i min blogg kramar :) (Jam

2006-10-04 @ 10:58:43
URL: http://jam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0