Utmaning, dom mest välklädda kändisarna...

Jag blev utmanad av tjejen med det vackra namnet Camilla att lista de mest välklädda kändisarna.. So here they come..

Jag måste nästan hålla med Tv4 då dom menade att Jennifer Aniston var den mest välklädda kändisen i världen.. alltså...



1 Jennifer Aniston
Hon klär likväl i jeans och t-shirt som hon gör i sina vackra aftonklänningar, en kvinna med stil oavsett vad hon bär.



2. Kate Moss
Skriverierna om henne har vart många och hon har både rosas och smutskastas, men overall tycker jag att hon klär sig bra och hon är inte någon som följer trenderna utan snarare hon som skapar dom. Någon som har Kate Moss som sin förebild när det gäller kläder är min nr


3. Mandy Moore
För henne är bekvämlighet de viktigast inom mode menar hon själv. Hon försöker så ofta hon kan klä sig så avsslappnat som möjligt. Men är inte rädd för att visa uoo sig i vackra klänningar heller. Hon gillar att blanda märken med secod hand och jag tycker hon lyckas bra till hennes vita leende.



4,5 Systrarna Olsen
En skönhet klär i allt eller vad säger man.  och det stämmer verkligen in på dessa systrar. Vem som helst kan se bra ut med hjälp av make up artists mm men dom är äkta..




6 Scarlett Johansson
Rätt kläder vid rätt tillfälle de är Scarletts specialite och hon missar aldrig.



7. Mischa Barton
I övrigt min idol i allt som handlar om utseende. Även om hennes kläder ibland kan vara sådär.

Nu utmanar även jag ER, så sätt igång och lista snyggt klädda kändisar!




Kommentarer
Postat av: Johan i australien

Helt klart Nalle Puh. Han har bara en skjorta pa sig och det har hallt i aratal ;)

Kommit till Adelaide nu och passade pa att lasa dina inlagg som jag missat nar jag var jackaroo. Tog mig 30 min, manga leenden och nagra skratt (forutom nar du var ute och sprang... blev riktigt forbannad nar jag laste det)

Kommer slanga upp bilder pa resedagboken imorgon och posta dina brev (tva stycken, ett med brev i sig o den andra med nagonting fran oknen. jag e inte saker pa att tullen kommer godkanna det sa for att veta att du iallafall far brevet skickar jag dom separat)

Med tillgang till internet kan man antligen folja vad du haller pa med :) Ta hand om dig tjejen jag hor av mig snart igen, kommer inte bli en gang var tredje manad jag lovar ;)

Jag saknar dig ska du veta, kram tjejen o se upp for flyttbara stolpar, hort att dom kan vara luriga ;)

2006-09-27 @ 11:13:00
Postat av: Camilla

Johan Johan...
Åhhhhhhhh vad jag saknar dig!

2006-09-27 @ 12:29:40
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Maria

ååh du har så rätt om mandy moore!
olsen heter dem ;) och ja de e så naturligt vackra!

2006-10-01 @ 00:53:21
URL: http://olsenmka.blogspot.com
Postat av: Camilla

Maria..
Tack för din kommentar :)
hahha ändrat till Olsen nu, så de kan bli hihi :)

2006-10-01 @ 21:41:16
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0