Hästen och sjukskrivning...

Här är han min nya medryttar häst Bizze :) Han är så underbar!! <3

image80

Var tyvärr även han som medförde att jag blev sjukskriven resten av sommaren :P Ramlade av då jag provred honom och är nu sjukskriven för en fraktur i svanskotan... Så där kul att va ledig då man kanppt kan sitta ner :p Helt sonika jätte ledig som inte alls va planerad sitter jag nu här och har vart vaken sen kl 08.00 och undrar när ja ska väcka min sjusovare till sambo...

lägenheten är iaf nästan klar nu de fattas bara att vi skall sätta ihop ett nytt tv bord vi köpte häromdagen å sedan fixa ihop skohyllan :)
En liten bild på vårt kök :)

image81image82

en sista bild på  Bizze me :)


Kommentarer
Postat av: bax

Hej!
Du skall inte brumma runt på havremoppar, dom är minst lika farliga som vanliga bensinmoppar;)
Skillnaden är väl att du kan plocka upp dina avgaser...med en spade..och det är ju miljövänligt...:)
Krya på sig då, och hoppas du inte får några bestående men av det hela:)
Kram!

2007-08-13 @ 19:15:00
Postat av: Camilla

Hej Bax!
Hahha inte e dom farliga, dom e roliga!! :D
hihihi inte lätt att va sjukskriven å inte kunna sitta de
e en äkla ekvation att knäcka kan ja lova! :p
Hur e alt me Bax?
Kram!

2007-08-18 @ 13:52:25
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: bax

http://www.bartoll.com/snelhest/images/hestmatte.jpg
Hej hej!
Saknar öltime:(
kram!

2007-09-16 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0