21 oraker till att dejta en hästryttare :)

1) Vi har fyra hastigheter och kan många olika positioner
2) Vi har på oss tighta byxor
3) Vi gillar att bli smutsiga
4) Vi vet hur man rider rejält
5) Vi gör alltid vårt bästa i ridningen
6) Vi älskar att ha kontrollen
7) Vi kan rida i timmar
8) Vi vet hur vi ska behandla stora saker
9) Vi kommer av och på lätt
10) Vi är alltid redo
11) Vi gillar det hårt
12) Vi har ben och ryggmuskler som hjälper oss att klara alla olika positioner
13) Vi gillar att använda piskor
14) Särade ben är våran naturliga position
15) Vi bryr oss inte om vi blir kastade vilt omkring
16) Rutinerade ryttare kan göra det 3 dagar i sträck
17) Vi kan rida stående eller sittande
18) Vi använder ett läderplagg varje ridpass
19) Vi tycker att de snabba & uthålliga är de roligaste att rida
20) Vi är vana vid att ha hårda saker mellan benen
21) Om vi ramlar av hoppar vi upp igen och kör på, hårdare än någonsin.

Kommentarer
Postat av: bax

Ööhh!, känner jag dig?;)
Men det är ju klart, har man en häst hemma så.....

Vad skall du göra på Akzo då??

2007-12-13 @ 22:10:20
Postat av: bax

Kram!!!......han jag inte säga.

Haha, jag stekte lite skinka...
Brandlarmmet gick...minns inte riktigt koden för att stänga av
lamrmet..

Massa konstigt blev det, men nu är det tyst:)

2007-12-13 @ 23:52:47
Postat av: Camilla

Moahahha jajamen är man hästtjej så är man ;)

Jag ska ha min andra praktik period i mars =) Ingen aning om vart ja ska va än dock :) Men nånstans på akzo ;)

Hahha tur du har en kod iaf en annan har en minut på sig att vifta så den slutar sen går alarmet i HELA huset och i ALLA lägenheter :P Så då e de bara för alla att gå ut och vänta på securitas :P typiskt pinsamt :P

2007-12-14 @ 09:28:33
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: bax

Du,, så lätt var det inte att få tyst på mitt larm.
När jag larmade av med koden så tystande det ute, men inte inne, whyyyy skiiit.

skulle jag leta upp nyckeln till larmskåpet för att rycka kabeln från batteriet, det tog en stund.
Jag visste inte var nyckeln var!!!!! BAJS på mig.

Lite kaos KOMMER det bli hos oss, det hade varit kul om du hamna här:-)

Imorgon är det julbord:-)
Kram!
bax

2007-12-18 @ 21:24:04
Postat av: Johan

Jag har bara en orsak o det e för att jag älskar dig =)

puss älskling

2007-12-20 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0