Jag lever!

Jo då jag lever!

Men tjena hur ska man hinna me att blogga då man flyttar jobbar å ja vette gudarna...
Att ha 1.5 h till jobbet är jobbigt speciellt när de innebär att klockan ringer 04.40 ( tidigare än förra spommaren iofs )och en cykeltur kl 06.30... Men men runt 18 är man ju hemma igen lagom färdig för att sova ;)

I morgon flyttar vi till våran nya två som ligger ca 10 meters avstånd från chalmers...
Nya stolar är köpta , sjuukt snygga se bild :D Även köksbord, dubbel säng, köksö, soffa, soffbord, tv bänk mm är inköpt :)

Men stolarna är min kärlek :)


Nu ska vi åka å hämta bil.. bilder från Norge resa, ny lägenhet mm kommer inom kort ;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jättefin stol!!

2007-07-01 @ 20:37:21
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Camilla

Tack Junitjej =) Både jag å johan älskar dom, ska hämta dom idag samt ett ekbord till de :D

2007-07-02 @ 09:46:49
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: Johan

Älskar dig så mycket min sambo =) Puss älskling!

2007-07-25 @ 13:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0