Nalle Puh fundering...



image73


När jag var på väg hem i går mötte jag på den smala gångvägen jag gick på mitt i regnet, en  man som var ute och joggade.. När jag gick och funderade på vilket håll han egentligen sprang åt.... kom en sån där liten tanke upp i min lilla stackars utarbetade hjärna.. och när jag tänkte på min tanke, kom jag på en annan tanke... Att tanken jag just tänkte, lät som en typiskt Nalle Puh tanke....

Tanken jag tänkte innan jag började tänka på att tanken var som en Nalle Puh tanke var..

" Om en person springer framför dig, och du inte riktigt kan bestämma om han springer mot eller i från dig... då måste det betyda att han springer mycket sakta.."

Min hjärna är ungefär som dagens blogginlägg, rörigt och utan förnuft eller innehåll :p





Kommentarer
Postat av: bax

Lite som att det hade gått fortare om han hade stannat....
Låt inte pluggandet döda ihjäl dig bara;)
Grattis på namnsdagen:)
Kram!

2007-03-07 @ 20:03:42
Postat av: Anonym

Haha ja de kan nog ha vart så :D
Hihi ä då jag ligger å gränsen till döden, men bara på gränsen :D ska nog klara mig även denna gång ;)
Tack så mkt, va du e söt :)
Kram!

2007-03-07 @ 21:54:57
Postat av: Anonym

Haha ja de kan nog ha vart så :D
Hihi ä då jag ligger å gränsen till döden, men bara på gränsen :D ska nog klara mig även denna gång ;)
Tack så mkt, va du e söt :)
Kram!

2007-03-07 @ 21:54:57
Postat av: Johan

Respekt till Nalle puh! ;)

"Titta in till någon när som helst om du känner för det. Säger de "Usch, är det du!" kan du ju titta ut igen."

Så då tjejen... då ska du alltså träffa min far för första gången... tänkte jag skulle ge dig lite tips först.
1. Se honom inte i ögonen
2. Dreglar han, le bara och vänta tills hans assistent har lugnat honom
3 Han gillar att bli kallad Tiberious, gör det inte

Klarar du dom tre så är det hur lugnt som helst ;)

0720 på morgonen e inte fantasin så stor :p Jag får göra ett bättre försök en annan gång :) Men det ska bli så kul att du hänger med :) Puss

2007-03-09 @ 07:20:11
Postat av: bax

Påminner lite om en "Stefan och Krister" sketch.
Det knackar på dörren.
-Nämen sven-august, inte ska väl du stå där ute i rengnet.....Gå hem.
hihi

2007-03-11 @ 11:49:52
Postat av: Camilla

Hahah den va ju grym bax! HeHehe
Men Nalle Puh e ändå min favvis ;)

2007-03-13 @ 17:02:31
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0