Jobbiga kärlekskrankar...

Erkänn att du känner igen senariet när ett par står i affären, vid bussen eller liknande å ser så där äckligt kära ut, gullar å håller på...  Sånna som man bara tycker är jobbiga att se på...
Jag minns den tiden då jag kollade snett på dom och önskade att dom bara kunde försvinna och ge sig...

Haha se på mig nu, nu är jag den jobba tjejen som står där kär uppöver öronen i min käraste sambo Johan...
Så nu ska jag va så där äcklig och skicka honom en hälsningsnalle....
För han har en jobbig vecka framför sig som måste ta hand om sin stackars sambo som har skola och jobb från 08-22 i 5 dagar framöver...





71775-78

Kommentarer
Postat av: Johan

Älskling... jag tar hand om dig så gärna och jag tycker om att vara "dom där jobbiga" ;)

Tycker så mycket om dig älskling även om det är jobbigt att träffas bara en halvtimma/timma på kvällen och 20 min på morgonen ;)

Kram!

2007-05-08 @ 07:48:09
Postat av: Johan

Jag älskar dig... ville bara säga det =)

2007-05-22 @ 12:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0