Nerver av stål och lycka till syster..

Jaha då sitter man här med sina nerver av stål... INTE!
att de är likadant varje gång e hemskt.. eller nä de har blivit bättre ibörjan av chalmerstiden så låg jag på toaletten natten innan tentorna.. nu mår jag "bara" illa, skakar och kan inte äta... att man har tenta på eftemiddagen gÖr inte saken bättre.. vaknade kl 07 och undrade om de inte va dax snart.... nu är de en timme kvar innan ja ska gå å har inte fått mkt mer gjort än att må dåligt :P

Annars så går mina tankar ofta till min kära lilla syster Linda, hon skall snart ge sig ut i stora världen på nästintill egen hand... de gör mig lite, jag vet inte, inte nervös men ja en konstig känsla... hon är ju fortfarande den där lilla ängeln med sitt krulligt hår,  små toffsar, världens sötanste ansikte och typ max 6 år :P
  Lycka till lilla syster upptäck världen och kom sen tillbaka till oss som väntar på dig här hemma i många olika delar av sverige... Efter de väntar Göteborg på att ännu en Bergquist skall inta den vackraste staden ;)

Lycka och kärlek till Syster...

image84

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahahaa vilken söt bild på Linda! :)

2007-10-26 @ 22:14:03
Postat av: Camilla

Heheh ja visst är den Katja, trodde hon skulle bli galen då hon själv såg den dock ;P men ja klara mig :)

2007-10-26 @ 22:23:27
URL: http://catrool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0