Choklad muffins

På Fredag är de min sista dag på jobbet och de skall firas med Lunch ute någonstans med min avdelning, mycket gulligt av dom :D
Veckan till ära skall det bakas muffins, jag och Nermina skall ge oss an detta projekt på Onsdag kväll, haha kan inte mer än att sluta i katastrof va...Nä dom kommer bli så fina så! Typ så här var tanken:










Annars så är det Måndag och helgen har just tagit slut och en hel vecka framför mig med jobb och massa annat, men de känns inte så illa ändå... för snart är de slut på pendlandet och så även den "braiga" lönen, men sånt är livet jag har ju mitt extrajobb på Barabamba, som för övrigt är ett namn man lätt snubblar på... Iaf om man pratar så snabbt som jag.. speedy även kallad... Jag har funderat på om man kan höra på en persons röst hur denna är i verkligheten, jag tror faktiskt de.. kanske man man inte bestämma utseendet (fast lite tror ja de endå) men endå så hör man oftast i röstläget och talesättet va de är för person man har att göra med... och jag tror att om man skall kunna lyckas som telefonförsäljare så måste  man måste lysstra till dessa skillnaderna i rösterna för att kunna ta personen på andra änden på rätt sätt.. Men ja d eär ju bara ja...

Kommentarer
Postat av: Krille

Tack ska du ha syrran! Säg te om du behöver hjälp med något ;D Hoppas allt är toppen med dig! kramas

2008-08-26 @ 00:14:20
URL: http://brallorochpannkaka.blogg.se/
Postat av: Krille

haha muffinsarna är ju nemas problemas ;)

Ska se om jag kan fixa till en header till dig. Några önskemål? :)

2008-08-26 @ 11:21:31
URL: http://brallorochpannkaka.blogg.se/
Postat av: Angelicas Closet

Mums med muffins!

2008-08-26 @ 16:02:24
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0