Ja jag är tjej....

Ja de är jag faktiskt så shoppa ligger lixom i mina natur... Kände att de va en massa kläder som skreeeek efter mig i går... Så jag gjorde värsta fyndet på en jacka som ja tror kommer bli skit snygg :D  Sen fick jag 50% på den så då var saken Biff! Så på Torsdag kl 15 kommer mina fina jacka :D
 

Sen så kunde jag inte låta bli att de slank me lite smågrejjer å... och sen så hittade jag en himlans fins tröja me, eller ja två var de egentligen .. eller nä okej jag ljög de blev tre... 
Jag är ju så där töntigt förälskad i allt som är randigt, å rutigt å v-ringat :P Å då kan man bara inte gå oberörd förbi dessa plaggen asså :)



Annars har jag suttit på en stol nu sedan lunch och observerat en destillation och antecknat värden var 5e minut... ordagrant asså var 5e minut... de va ju kul, så jag skrev en dikt under tiden.. Haha!
Nu skall jag snart åka hem till Nermina och baka muffins =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0