Året som gått

Förra årets nyårslöften, hur gick de...


Ja nu på slutet av året gjorde jag de, dvs äta mindre, träna mer och ja de gav ju lite resultat iaf, rättare sagt 10kg i resultat


Besökta länder


Egypten och Finland




Största framgång 2008


Klar med min första utbildning, högskoleingenjörbi kemiteknik


Största misstaget


Vet jag inte än, det återstår att se


Bästa låten


Lätt... Takida- Curly Sue


Årets Artist


Lars Winnerbäck


Bästa Filmen


August Rush


Bästa boken



Årets gullligaste uttryck


"Jag har redan säjt häst"


Bästa vännen under året


Utan tvkenan Magda som stått ut med mkt tårar detta året utan att klaga..




Årets citat



"Med hjärtat i histoien och blicken mot framtiden"



Årets sovplatser


-kemivägen och värstra andersgårdsgatan, årets två hem...
-Bla. solstol i Egypten och en båt i egypten
-Lindholmsallén
-Mölndal




Höjdpunkterna


Bugglektionerna
Egypten
Falsterbo
MagdaochCamillautgångarna
Maxbesöken


Årets förändring


 


Årets blondinvarning


Camilla och strippstången



En punkt har jag med flit utelämnat detta året...


Nästa år ska jag...

Träna ännu mera, åka till Englad, bli klokare, påbörja min master of sciens, Bli mindre ambivalent...

För alla vet ju hur man fångar en blå elefant...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0