Inga fler svängar, bara raka vägen hem...

Julen närmar sig och jag är några veckor i från  första examen från Chalmers tekniska lekskola... Visst bore jag känna mig lycklig?! Men istället äter mina egna tankar upp mig innifrån... Det är så många tankar som kan rymmas i en liten blond hjärna, kanske är de så att det får plats fler tankar i en liten blond hjärna, jag menar det är ju inte så mkt annat som tar upp resten av utrymmet..

Jag kliver av vägen nu som låg asfallterad framför mina fötteroch kliver rätt ut i skogen , på egenhand.. Jag går rakt fram utan att svänga för något i min väg... förhoppningsvis kommer jag ut på den rätta vägen tillslut som leder mig hem... Det är så här jag alltid gjort, gått min egna väg på ren envishet, det har funkat i 24 år och de vore väl konstigt om det inte funkade även denna gång..

Ett egentligen typiskt Camillainlägg som endast förstås med vissa ögon...

Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Jag har lagt en liten GPS bakom ett träd där ute nära den asfalterade vägen så om du vill hem så är de bara att plocka upp den o följa rösten så är du hemma, snabbare än du tror ! lycka till där ute. Love

2008-12-18 @ 21:26:17
URL: http://www.swese.se
Postat av: Daniel Gustavsson

Jag har lagt en liten GPS bakom ett träd där ute nära den asfalterade vägen så om du vill hem så är de bara att plocka upp den o följa rösten så är du hemma, snabbare än du tror ! lycka till där ute. Love

2008-12-18 @ 21:27:02
URL: http://www.swese.se
Postat av: Karron

Ja du kommer ju hem även fast du börjar gå åt fel håll ;)

2008-12-19 @ 22:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0