Snart nytt år..

Haha de är helt galet, kan ni förstå att det snart är slut på året 2008... Ja kan verkligen inte fatta de, då man tänker tillbaka snabbt känns de som man inte gjort nånting, men sätter man sig ner och funderar så visst fan har de hänt en hel del va.. Jag minns då jag jag och Sara va yngre, på de tiden då man hade lunarstorm, då skrev vi alltid sånna fina listor i dagboken på lunarstorm.... Året 2008 skulle denna lista ha hetat... Och där brukade vi ha punkter så som "platsen jag sovit på" " nya människor" " årets citat" osv osv.. kanske ska ta och skriva mig en sån lista även detta året kanske... ja menar varför bryta en sådan fin tradition...

Efter många om och men och lite piffning av mamma så har äntligen årets nyårsklännig blivit klar :) Med ett par fina pumps lite smycken så kommer detta bli kanon :) eller vad tror ni?! I morgon skall nyårskvällens skumpa inhandlas och sen är vi redo för årets sista dag och natt... Redo att ropa in det nya året, redo att ge våra löften, redo att lära oss av året 2008 och göra 2009 till något ännu bättre..



Jag är ju en sån där som är svag för sånt som rimmar och sånt som ger nån mening... är en sådan som lyssnar mer på texten i en låt än vad jag lyssnar på musiken, antar de är därför jag kan uppskatta artister som Håkan Hellström och Lars Winnerbäck.. Men de är underbart.. Därför borde jag faktiskt hädan efter avsluta mina blogginlägg med ett orspråk eller bara en sån där bra mening eller citat... Jag har de på min mobil nu i bakgrunden lägger jag med jämna mellanrum in nya citat och pappande meningar... de senaste har de stått " en dag i taget" och nu står det "Bättre fula tår än inga alls"...

Jag nämde ju Sara i inlägget här ovan, och ja saknar mina kära vän så dagens ordspråk blir tillägnat henne.. de är nämligen så att hon inte riiiktigt alltid kan skilja mellan höger och vänster... Så när man kör bil får man säga " Sara" eller " Camilla" (förare, passagerare) ist för höger och vänster så då vet hon hur hon ska köra :p Ni kan ju tänka er hur lätt de va den dagen vi åkte med 2 mexikaner som skrek på spanska höger eller vänster mitt i atlanta... och nä varken jag eller Sara pratar spanska..

Så till en favorit från en annan favorit "När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra" // Nalle Puh






Kommentarer
Postat av: Daniel

Nalle Puh, de är en smart kille det :D

2008-12-29 @ 22:28:23
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Smartare än dig iaf ;)

2008-12-30 @ 12:32:11
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Daniel Gustavsson

dü ... passa dig ! :P

2008-12-30 @ 14:25:00
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0