Update...

Från djupa tankar till ren daglig uppdatering, ja så kan de svänga här inne serrni..
Har sen sist vart brand i min lägenhet (!) samt julafton :) Tänkte förgylla denna sida med lite fina bilder från dessa händelser :P

Vi börjar med förfest hos mig med mig och Magda som slutar i att det börjar brinna i mitt vardagsrumsbord :P de är lite komiskt, dock måste jag köpa nytt vardagsrumsbord nu :P



Sen var det dags för julaftonupdate.. Julafton tillbringades med farmmor på ålderdomshemmet, hon var jätte pigg och de var kul att se, även om hon i dag sitter i rullstol.

.

Sedan efter jullunch hos farmor bar det iväg till mammas släkt, där jag (och alla andra) blev förälskade i fem månader gamla Ella :D

Linda och Ella
 
Camilla och Ella
 
Mormor och Ella
 

Som sagt hon va ganska poppis Ella, gick och bar runt på henne och jäklar hon va tung för att va så liten, men ja kär de blev ja :D

Ja de va den uppdateringen de, har även vart på sjön och blivit sjösjuk och typ magsjuk, de va änna sådär kul, men därifrån fanns inga bilder :P

Klicka på bilderna för att få dom större...







Kommentarer
Postat av: Daniel

Massa sötisar med i de här inlägget men finns bara en som är sötast o de är ju du ! ;)

2008-12-26 @ 13:53:45
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Åh tack gulle du :)

2008-12-26 @ 14:57:54
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0