Är Gbg tillräckligt stort för 2 Bergquist!?

Troligen en helt vanlig blogg...

Min lilla syster yster skall flytta ner till underbara götet i Slutet av Aug för att gå i sin stora kloka systers spår och lösa basåret på chalmers för att sedan klättra vidare på chalmers stegen.. Bra val sis!
Haft en bra vecka då syster vart här å hälsat på, massa trevligt... Även om de vart inslag av bergqvist vansinne då spriten smög sig på om onsdags natten :P
Firade valborg, gjorde årets första lisebergsrunda, fönstershoppade, kollade en massa bra film och en hel del vänner :P För att summeras som 5 mycket trevliga dagar :)


Annars så rullar de väl på, flytten kryper på en allt nämare och börjar bli verklighet... Jag inser nog inte hur mörkrädd jag är förnsen jag måste sova ensam... Men ja kanske kan man få ihop livet även denna gång... Hoppas på de..


Börjar söka exjobb oxå, går ganska bra faktist skall på möte i veckan, hoppas de ger något intressant :)


Saknar att bugga! Torsdagarna är lite för tomma..


 


Kommentarer
Postat av: Karro

hua vad du är svår att få tag på kvinna!

2008-06-01 @ 18:31:06
Postat av: Camilla

Förlåt karro!

Men jag håller på att flytta så har inte kunnat gjort nå annat än att packa och jobba typ dygnet ruunt! Ringer dig i veckan ! Lovar!

2008-06-03 @ 07:52:34
URL: http://catrool.blogg.se
Postat av: karron

nemas problemas =) tänkte kolla så du inte kolat och så ;) ring en pling när du har tid =)

2008-06-03 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0