Att se sin häst på annons...

Det är svårt att se "sin egna" häst på annons... Ja inte är han kanske min egentligen på pappret, men i 1½ år har de varit i princip så, jag har fått ha honom som om han var min egna, i både tråkiga och roliga stunder... Jag har likväl fått tävlat som åkt med till veterinären då han vart dålig..

Idag kan man se hans annons på hästsidorna och på Tors och Lördag redan kommer det folk och provrider honom... Jag har en stor klump i magen, visst är han jobbig i bland, men när man tänker tillbaka så tycker jajg verkligen om detta åbäke till häst endå... Men jag får hoppas han får de bra och att denna nya ser alla hans fina sidor som jag och Sussi hittat genom åren, även om han ibland gömmer undan dom är han i grunden en mycket fin och vacker häst med förutsättningarna och framtiden för sig... Med eller utan oss...

 

  







Kommentarer
Postat av: Peter

Naw tjejen... :( Det var tråkigt att höra... Förstår att det måste vara tufft.

2008-11-12 @ 21:40:11
Postat av: Camilla

Tack för omtanken Peter :) Vi ses i kväll :)

2008-11-13 @ 13:01:08
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Johan

Det var tråkigt att höra om Bizze... Han fick dock en bra uppväxt så han kommer att klara sig bra :)



Skönt att läsa att det går bra för dig tjejen detta kommer dock vara sista gången jag går in här och läser men jag hade aldrig kommit in här om jag inte såg att du hade skrivit på min väldigt gamla blogg i oktober :p



Nu ska jag iväg till Ericson och skriva på anställningskontraktet

2008-11-14 @ 13:16:18
Postat av: Camilla

Johan... Även om du inte läser detta så är jag ändå glad att det går bra för dig.. kul med jobb på Ericsson :) Ta hand om dig...

2008-11-14 @ 15:44:19
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0