Helgen...

Jaaa ni helgen blev dyr men endå så hade vi jäkligt kul under kvällen som innehöll en hel den kapsing och ölspel med mina kära chalmersVänner :) men sen att kvällen slutade utan varken mobil eller nycklar var ju dock något som drog ner humöret endel... Men nåt som värmde var en urgullig Daniel som kom och hjälpte mig. tack igen :D

Annar så var vi på pole fitness på kvällen oxå iunder fredagen, de var helt obeskrivligt roligt, ja jag kan inte förklara, helt underbart va de! Att jag sedan vaknade med otroooolig träningsvärk i armarna, benen , ryggen och magen bevisade ju att det är ett träningssätt! Och de va inte sån där liten lätt träningsvärk heller utan snarare en jagkaninteröraarmarnaensförattdrickaurglasetträningsvärk.. typ :P Så nu i vecka  tänkte jag investera i en sån här ..



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hehe var så lite ... Tyckte så synd om dig så de var självklart ! Ser fram emot en stolpe i ditt rum ;)

2008-09-14 @ 21:31:21
URL: http://blogg.north58.com
Postat av: Karron

hehe ja det var ett tag sen man hade sån träningsverk ;) se upp gbg för snar kommer karron =D

2008-09-15 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0