Inget speciellt..

Har lixom egentligen inget speciellt att säga egentligen här.. allt nytt är slut och vi börjar vänja oss med att spisen är skitig at Koreanen kissar på toalettsitsen, att ugnen inte har nå handtag och att man inte kan gå i lägenheten utan skor..
Vi har tilloch med vant oss vis att gå 30 min till ett köpcenter för att handla billigare mat än i stan... idga då vi kom hem va ryggen halft av och fötterna sved så jag ställde min axelväska på vågen för skojs skull... haha 9.5 kg vägde den! inte undra på att man har sne rygg :P

Annars kom jag på en annan sak jag glömt att berätta.. När i åka hem frn London i helgen hade vi en sjukt rolig busschafför, länge sen ja skratta så mkt åt en busschafför ( skulle va han i sundsvall då som körde tre varv i rondellen :P) Han berättade reglöerna för bussen på ett litet speciellt sätt kan man ju säga, höll la på en 10 min hahah! " längst bak i bussen har vi ett litet rum kallad toalett, muggen, toa, skithuset.... Denna är stor nog att rymma två personer så ja de är ok att ta med en vän... Om man inte har någon vän med isg så får man även ta med nåfon man inte känner... MEN kom ihåg att fråga först, att inte fråga i det läget klassas som oartigt! Och en annan sak att komma i håg, Nej betyder NEj..." haha ja s höll han på hur länge som helst, helt underbar va han.. en annan höjdare va då han skulle berätta att man inte fick dricka öl på bussen... " Om ni är sugna på att dricka öl så kommer ni fram till mig och säger " Simon I would like to have a beer pleace", och då kommer jag snällt stanna bussen så att du kan kliva av och sätta dig till rätta och öppna din öl, men håll en hand ledig för att vinka åt oss då vi lämnar dig ensam i vägkanten och kör i väg"

Annars ringde dom om ett jätte bra jobb i dag som ja inte kunde ta :( Dom ville ja skulle börja 1a maj samt komma hem på intervju och de går inte ihop asså :( tyvärrr... tur de " bara" va ett  extrajobb... men ett sjukt bra sådan... så lite surt va de... Får hoppas de kommer fler chanser!



Kommentarer
Postat av: Maräng

Kul busschaufför :P



Synd med de där jobbet men med din glöd så kommer du allt få nåt ska du se :)

2009-04-19 @ 13:21:03
URL: http://www.swese.se
Postat av: Daniel

Kul busschaufför :P



Synd med de där jobbet men med din glöd så kommer du allt få nåt ska du se :)

2009-04-19 @ 13:21:16
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Tack Daniel :)

2009-04-19 @ 18:11:25
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0