Bilder och ännu mera bilder..

Haha ja älskar att ha en egen kamera, man kan ta hur mkt kort som helst när och hur man vill... Sjukt roligt åh nu förtiden är ju nästan detta en bildblogg än en vanligblogg, men ja ingen har ju klagat än så :p

Efter min och Magdas incident med att tända eld på bordet gjorde Daniel en avståndscirkel till oss inför vår andra utgång :p



Och efter den kvällen så kan man ju undra hur två tjejer kan dricka så mkt sprit utan att varken spy eller däcka, de är bannemig ett under asså! Haha och i går så var vi inte långt efter heller hahha! Man kan inte bli alkoholist om man är två... hoho, tur de ;)

Så här bra är jag på att ta kort på mig själv, kapa mig själv på mitten, haha nä då de fanns bättre kort från de kvällen, men tyckte detta va charmigt :)





Sedan fick jag ett ryck här då jag insåg hur sjukt billigt de är att baka eget bröd och student som man är så är allt billigt bra :p Då jag bakade två satser ciabatta, en lite nyttigare sats med grahamsmöl och en sats med vanligt mjöl:)



Sedan har jag även fått för mig att göra tre stycken tavlor i form av bilder på Nalle Puh med hans citat... Och avslutar därför med dagens citat som en förhandstitt på mitt första utkast till en av tavlorna jag skissat lite på :)


Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Sjukt bra bilder

Sjukt goda Ciabatta

Sjukt bra med en avståndscirkel

Sjukt söta tjejer

... men du är sjukt den sötaste

2009-01-10 @ 17:52:27
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0