Bugg och studentklubben

Jaa då har vi haft första lektionen nu med dom nya buggeleverna, var sjukt roligt att vara tillbaka igen, blír alltid lika glad av att få vara på fysiken och göra de jag tycker om :) Gick iaf bra med de nya eleverna, var lite mer noggranna med grunden denna gång och hoppas de skall ge ett bra resultat med fina grundsteg genonm hela kursen :) Efteråt behöll vi traditionen från tidgare år och tog en öl (eller åtta..) efter kursen, fick ändå med oss 4 elever faktiskt :) Känns lite tomt utan de "gamla gänget" dock men men :)

Efter ölen drog jag och Peter vidare till Studentklubben på valand och fastnade tilloch med på bild, haha !



Nu sitter jag här en Fredagskväll och finslipar på min inlämningsuppgift i teknikhistoria... Plugghäst ja visst...

Bonusbild på min älskling..



Kommentarer
Postat av: medlem ur det gamla gänget

Hade önskat att jag kunnat vara där! Men nästa Torsdag....Då vet du att jag och flera andra deltagare ur den "gamla" skaran, bjuder upp till dans under debriefingen!:)

.....Grymt att så många hängde på!!!

2009-01-30 @ 22:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0