God fortsättning...

Ja då får man välkomna det nya året, året 2009 .... Hur galet är inte de egentligen, redan 2009...


Detta innebär att det var:


25(!) år sedan jag föddes
18 år
sedan jag började rida
18 år sedan jag köpte sköldaddan av Conny
15 år sedan vi flyttade till Skåne från Hallstahammar
13 år sedan vi flyttade till Sundsvall från Skåne
10 år sedan jag fick min första egna häst Queen Shara
9 år sedan jag fick min andra häst Lightning
6 år sedan jag Sålde min stjärna Lightning
6 år
sedan jag tog studenten
6 år sedan jag flyttade till USA från Sundsvall
5 år
sedan jag flyttade till Belgien från USA
5 år sedan jag flyttade till Göteborg från Belgien
5 år
sedan jag började på Chalmers
4 år
sedan jag började på Kemiteknik, Chalmers
4 år sedan jag vann Fröken Majblomma
4år sedan jag började Bugga
2 år sedan jag började rida Bizze
1 år sedan jag var i Egypten


och i år



...tar jag examen i kemiteknik
...reser till Brightion
...påbörjar min masterutbildning



Dagens motto... Jag backar endast då jag tar sats...


Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

3 sekunder sedan fick du en puss

2009-01-02 @ 11:57:26
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0