Söker smärta..

Nu förtsår jag varför Magda tog bort sin Facebook... Hon har berättat de innan, men jag har inte riktigt fattat hur hon menat... Hon menade nämligen att hon avslutade sitt medlemskap på bla facebook pga att man får veta massa saker som man inte vill veta... Sen var det endel annat med, men just de förstod jag inte.. förnsen nu...
Undrar om man är så som människa att man är för nyfiken för att låta bli att få veta... Man tittar hellre efter även om man vet att de kommer smärta, än att man låter bli och lever i ovetskap.. 
Kanske dax att gå i Magdalenas spår..

Annars så är jag sen idag nu åter i Göteborg och ler lite varje gång jag kommer hem... Har möblerat om och det blev mkt bättre.. Mkt ljusare och mkt öppnare... helt enkelt mkt bättre :) Och det bästa är att de kommer bli ännu bättre snart :)




Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Människan är väl nyfiken till naturen så sånt är svårt ...



Din lägenhet fick sig en liten home makeover, o de blev tokbra :D Välkommen hem föresten. saknar dig här på landet :P

2009-01-07 @ 23:17:11
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0