Vet inte..

Vet inte riktigt va jag vill skriva idag, kände bara att de va dax för en uppdatering kanske..
Har fått papprena från AVISTA nu så i morgon skickar jag in papprena om andrahandsuthyrningen till SGS, får jag bara ett OK från dom nu så är allt klaffat och klart inför vår avresa till Brighton :)

Hade även vår redovisning av vårt Examensarbete i går, gick verkligen kanon... Så ja nu är man klar, känns helt sjukt, men ack så sant...  Högskoleingenjör, galet!

Någon kallade mig idag för Hjärter Dam och jag själv ansåg mig mer som Fröken svår, men när jag läste texten till Fru Hjärter Dam så insåg jag att jag kanske hade fel... Hjärter Dam vs Fröken svår..

Fru Hjärter Dam - Lars Winnerbäck

Fru Hjärter Dam ditt skratt är bara tårar,
din skönhet är en lyckans miljonär
Men du ser nog aldrig vart och vem du sårar,
för ingen anar sorgen som du bär
Fru Hjärter Dam, din sorg har alla delat,
dina tårar är en allmän egendom
Men jag vill dig väl och det har alla velat,
så när ska du spräcka sorgens jungfrudom

Ref...
Dina tårar Hjärter Dam vill bara trösta så när faller du i gråt när faller du isär
När faller du för vinden som har burit allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är

Fru Hjärter Dam ditt skratt är allas lycka, ditt ansikte den vackraste fasad
En glädjens blåa ögon kan man tycka, men din sorg har spridit vemod i vår stad
Fru Hjärter Dam kom hit jag famnar om dig, och jag ger dig sen en dos av ensamhet
Fru Hjärter Dam låt ensamheten ta dig, tills du gråtit ut din hemlighet

Ref...
Dina tårar Hjärter Dam vill bara trösta så när faller du i gråt när faller du isär
När faller du för vinden som ska bära allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är

Fru Hjärter Dam vart har du tagit vägen, ditt rum står tyst var gång jag går förbi
Fru Hjärter Dam din sorg är angelägen, om att få komma ut och där förbli

Ref...
Dina tårar Hjärter Dam vill bara trösta så när faller du i gråt när faller du isär
När faller du för tanken som skall bära allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är

Ref...
När faller du i gråt när faller du isär
När faller du för tanken som har burigt allt det där
När faller du tillbaka till den du faktiskt är

Dagens citat är från Fröken Svår, Lars Winnerbäck..

"Du ville bara hjälpa till och vara snäll
Mot dom som praktiskt taget ingenting förstår
Du ville bara göra gott och ändå fick du namnet Fröken svår"

Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Grattis till examen :D

2009-01-14 @ 22:37:16
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Tack så jätte mycket, kommer inte fatta de förnsen jag har papprena i min hand :p

2009-01-14 @ 22:38:22
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Mr Torsdag

Nu vet jag.... Hjärter Svår.

2009-01-16 @ 00:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0