En dag i solen :)



En bild säger mer än tusen ord... Här bor vi...

Kommentarer
Postat av: Martina

Läckert gumman! Tror jag skall ta en sväng till England snart ja....

2009-03-23 @ 21:51:11
Postat av: Martina

Läckert gumman! :) Tror jag skall ta en tur till England snart ja...;)

2009-03-23 @ 21:52:44
Postat av: Daniel

Får väl försöka sätta ord på denna bild där du bor ;)



Att stirra ut mot havet o känna havets ljumma vind är som att blunda och drömma att bli pussad på min kind. Vandrar vid strandens kant och känner havets mjuka hand medan jag stirrar ut och tänker på minnenas rand. Bortom horisonten går nu solen ner, och himlen den lyser snart inte mer. Havet däremot slutar aldrig leva eller låta, liksom tankar ibland aldrig vill sluta leva så man vill börja gråta. Att stirra ut mot havet och titta bort mot ändens hamn får mig att tänka på hur de känns att ligga i din famn.



/D

2009-03-23 @ 22:23:25
Postat av: Peter

Fasen va gött d ser ut! :) Tänk att blåsa för fullt med en fyrhjuling längs den stranden!! Eller öhh... jag mena rida barbacka i full galopp! hehe :D

2009-03-24 @ 13:26:30
Postat av: Camilla

Fin beskrivning Daniel, i bland så kan även du vara lite djup, de är inte illa ;) I bland kanske man måste släppa blicken från horisonten man inte kan nå, gå vidare och leva i nuet... Annars kanske man, då man ser tillbaka på sitt liv, hittar sig själv sittandes kvar på stranden och se mot horisonten...





haha Peter ja hoppas du menar hästarna å galoppen egentligen, hahaha ;)

2009-03-24 @ 15:49:03
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Daniel

Haha de är oftare än du tror men tack så mycket ;) Ja, bättre då kanske att komma tillbaka senare i livet till den strand o titta ut och se havets alla vågor som skapats, stora som små. Vissa vågor kanske man har surfat på och känt de där sköna flowet medan andra har man kanske kämpat och förhoppningsvis simmat över. Vissa vågor måste man bara ta sig igenom. Ibland kanske man blir räddad av en livräddare som ger en nytt syre eller en ny chans att försöka leva.

2009-03-24 @ 16:51:16
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

cynikern ar tillbaka. det ar fint. punkt. horisonten finns var du an tittar. det ar lite av hela grejjen med sjalva horisonten. hoppas du fortsatter att trivas. annars kommer jag att ha samma nummer aven i NZ och pa tahiti.

2009-03-25 @ 21:24:21
URL: http://amadangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0