Hemma hos mor och far :)

Jaaa då va man hemma i Svea rike igen då :) Eller ja jag har varot hemma sedan i Lördags, men de har varit så kt att ta hand om här hemma så har inte bllitt så mkt tid över till att blogga... Men nu så är det bara jag , mor och far kvar här efter ett ett mycket trevligt besök sen i Söndags lämnade vätö i dag :)

Gick ganska bra att komma hem till svea från Brighton,,,  Dock hade jag alldelles för många kg i min väska jag skulle checka in på flygplatsen... Fick kasta min stackars kudde, mitt blondinschampoo, lite linnen och nå mer... Sen vägde den 14,5 kg så jag hade inte behöv slänga allt egentligen, men hur ska man kunna veta de på en höft sådär bara eftersom att de kosta 50p att vägs skiten och då man åker hem, har man ju så klart gjort av med alla småpengar som man inte kan växla in...

Annars så brukar dom ju aaldrig väga handbagaget... men denna dag hade man beslutat att man skulle väga iaf mitt handbagage tydligen... Men eftersom att jag är så laglydig gjorde jag som skyltarna sa och tog ur min dator ur handbagaget ... Precis då ber han mig ställa mitt handbagade på vågen... 12 kg säger han och tittar på min dator som jag står med i handen..  10 kg är max och i handen hade jag ju en dator som vägde minst 3 kg... skit tänkte jag detta går inte alls så bra... Men jag log lite generet mot han och han log tillbaka och sa "Thanks miss"  sen fick jag gå vidare ! *puh*

Annars är de lugn toch skönt här i skogen :) Har fixat med min lilla dator helda dagen så nu är de nästan så som jag vill ha den :) lite finlir kvar bara :) Min lilla Wall:e :)

Annars så börjar jag ganska många meningar med Annars så... de e lite knasig början egentligen på en mening, men ja gillar de :P

Kommentarer
Postat av: Krille

Välkommen hem syrran! :)

2009-05-20 @ 17:42:34
URL: http://brallorochpannkaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Brorsan! :)

2009-05-20 @ 17:47:01
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Underbart att ha dig i sverige igen!:) Men det blir ännu bättre när du kommer hem till Göteborg:D

Saknar dig!

Massa kramar. Rasmus

2009-05-21 @ 17:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0