Terror Terence

Jag köpte mig en mössa i går... Tyvärr har jag inte rätt storlek på huvudet för att kunna köpa mössa på vuxen avdelningen så man får vända sig till barnavdelningen ( betyder inte att jag har en mindre hjärna bara tat den är mer komprimenad av normalt :P) .. Därför var det en toffs på mössan jag hittade.. den klipptes av och Terence fick
leka med den..

Han tyckte den va välldigt rolig, lekte först med den och intog sen moster style i sängen " DÖDA TOFFSEN"

Färdigt!


undrar vem som förstörde min toffs?


Lämnade även in bilen i Tis och fick på eftermiddag e icke läckande och REN bil! Fan de va rätt snygg färg på den ändå, och vi hade fälgar!! Dom va de några månader sedan man såg :P

 

I morgon drar vi till fjälls :)


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Visst var det så...kanske borde spola av bilen någon gång emellanåt:P Hade faktiskt själv glömt av hur den såg ut... uschoch fy för allt salt dem tvunget skall ha ut på vägarna... bilen var ju tydligen gråmetallic inte grådassig;)

Det är nog dags igen helt enkelt för en liten vaskning av den. snart kommer man ju hem till den med, så då får det bli en tvätt innan hemfärd tror jag:) Saknar dig nu min ängel! träna lugnt!

Massa pussar. din R.

2010-02-02 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0