Godispåsefenomenet och en förbjuden aktivitet..

Varför är det alltid så att när man köper godis och står där i affären så plockar man ju bara de goda godisarna (om man nu bara ska äta själv, annars får man ju ta lite hänsysn till den andra partnern) de är ju helt klart, inte står man änna och betalar för äckliga godisar inte?!
Men när man väl kommer hem sen så kommer de bannemig att vara kvar några godisar på slutet som man inte alls är sugen på?! Som rent av kan ses som äckliga!! Hur kommer detta sig?

Kanske kan de va så att sötsuget har lagt sig så man inte alls e sugen, men jag tycker ändå att detta fenomenet är himla konstigt... hur kan de goda gosisarna man plockade ner i påsen 2h innan klassas som äckliga godisar liggandes på botten av påsen alldelles ensama..?  DE tåls att fundera över...

Hahaha jag gjorde något min mamma alltid sagt åt mig att man INTE får göra i Måndags kväll (och även tisdags kväll faktist) ... Det resulterade i att vara mkt trevligt.. tur man inte alltid lyssnar på mamma sin :)...
Faktist....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0