Falsterbo..

Så då var man hemma igen och tillbaka på jobbet!
Helgen var otroligt lyckad :) Vart skönt att ha en lång helg men på nåt konstigt vis är jag inte ett dugg utvilad, haha :P
Falsterbo i helgen, kom hem i Lördags kväll och åkte direkt på Mickes 26.års fest, träffade en massa trevligt folk och avslutade natten med att vi däckade i sussies soffa, haha!

Falsterbo var en otroligt skön blandning av sol, hästar, fest och festivalliv. Ja de va en hejdundrande upplevelse må jag säga. För att vi skulle lyckas duscha fick vi först köa ett tag och sedan knö in oss två stycken i en liiiiten duschkabin för att en skulle kunna pumpa vatten medans den andra försökte duscha!  Haha herregud vilken syn! Och jag som aldrig vet när jag skall hålla mun utrpoar då jag inser att duschen äe på tok för liten för att man skall lyckas tvåla in sig utan at tvåla in den andre, hahha Sussie du tvålar ner mig oxå!! Fick endel fniss från duscharna intill :P
Att sedan fästa ett tält med sand som underlag är oxå en bra erfarenhet, speciellt när de blåser som fan! Å andra sidan kunde vi inte osva i tältet så länge, vaknade vid 06 av att de va minst 40 grader varmt, fick kasta oss ut i ren panik för att kunna andas... fick fortsätta sova utanför tältet istället i bikini :P

Nu skall jag jobba vidare och fösöka se det positiva med att jobba 3h till... Finns alltid något positivt i allt.. på nåt jäkla vis måste de finnas de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0