Trött ...

Ja då var man tillbaka på jobbet igen efter en lång helg.. Att man alltid tycks behöva en extra helg för att vila upp sig från en lång helg, tycker alltid jag är tröttare då jag kommer tillbaka på Måndagen än vad jag var då jag lämnade jobbet på Torsdagen :P Men så är de änna alltid! Kan även bero på vad man sysselsätter helgen med :P

Annars så skall jag i veckan på exjobbsmöte med företagen vi skall göra vårt exjobb hos till hösten! Skall bli spännande att träffa dom och se vad dom tänker om vårt kommande arbete!

Sen har även Solen tittat upp bland molnen precis, är det ite bara så underbart att få se den igen, hoppas den stannar kvar ett tag, jag behöver lite sol =) Hade faktiskt annars starka tankar på att lägga mig i solariet idag efter träningen :P

Annars ramlade jag över denna idag ... :D
Kan jag och Sussie behöva vecka 29 i falsterbo ! Hahah

Fem campingtips

  1. En tuba placerad på ert picknickbord på campingen kommer säkerligen skrämma bort de flesta som vill åt platsen bredvid er.
  2. Navelludd är perfekt material för att starta en brasa. Varning! Glöm inte att ta bort luddet från naveln innan ni försöker tända.
  3. Ett enkelt test för att bestämma om du är kvalificerad för att tälta ensam är att sätta en ficklampa till ditt ena öra. Om det lyser ut genom det andra örat är det helt okej för dig att sticka iväg ensam.
  4. Du kan med lätthet få upp eld genom att äta mexikansk mat och sedan andas på en torr träbit.
  5. I en kris kan snöret på din sovsäckspåse användas till att strypa en snarkande tältkompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0