Jag langtar hem..

Vissa dagar vill man bara gomma sig under tacket... Idag langar jag verkligen hem, hem till mitt slitna kok, hem till min lilla soffa och min stora tjocka TV  och min dvd spelare utan marke av Sony elelr samsung... Sant kanns sa sjukt oviktigt just nu nar man lever som vi gor nu.. De ar val nar man bor sa har som man inser hur bra man har de egentligen.. Hemma far man iaf ha de rent da man stadat, de gar att anvanda ugnen, man kan fa ljummet vatten genom att vrida pa en kran da man vill tvatta handerna, man kan duscha i varmvatten pa kvallen om man vill, man kan titta pa tv nar man vill, man kan titta pa film om man vill eller man kan ja gora de man kanner for just da man kanner for de...

 Tolka mig ratt, vi har de kanon med vadret och allt sant ar verkligen underbart, lektionerna ar jatte bra, laget pa lagenheten ar kanon ja egentligen ar allt kanon.. men ibland langtar man bara hem...




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet precis hur det är, förstår precis hur du menar! Tänk på att Götet och lägenheten alltid finns kvar där de är! Vi väntar här hemma, tålmodigt ;) Kram!

2009-04-05 @ 19:26:54
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Daniel

blåser host host var ett dammigt gammalt uttrycket de här men "Borta bra men hemma bäst" ligger nog nåt i det :) För man kan ha det hur bra som helst nån annanstans men de blir aldrig så bra som hemma. kramar

2009-04-05 @ 20:24:44
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

sjalvklart kan man lagnta hem ibland. sa ar det ju bara. och det ar ju just detaljerna som gor det. sant som inte ar viktigt alls hemma, kanns otroligt viktigt nar man kommer bort. men du, basta laten just nu.. youtuba den.. afroman - colt 45

(man far dock verkligen inte vara ens lite pryd for att lyssna pa den, och det vet ju jag att du inte ar..)

2009-04-05 @ 23:21:33
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack alla!



Och ja sis, jag vet att du vet hur de kanns minns jag sa allt de dar till dig da du va borta sa du har ju sa ratt ;)



Skall youtuba den laten M :)

2009-04-06 @ 11:57:22
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0