London..

Ja i Lördags va vi i London på en guidad tur under hela dagen, vi gick igenom hela London och kollade på allt man som turist skall se :) Jätte bra giud som verkligen visste när man skulle vara på plats och vars man skulle stå för att få se allt :) Nedan följer lite bildbevis :)

Först innan alla turistbilder  måste jag bar visa bilden från min sedan i lördags FAVORIT affär ;) haha man togs nämligen i mot av denna vackra skapelse ...



Vi fick även se vaktbytet :)



och vaktbyte till häst..



piccadeli circus




"London baby!" / Joey

London -- på återseende på Tors!

Kommentarer
Postat av: M

nu vet vi ju alla att du och jag har lika olika killsmak som natt och dag.. men arligt talat.. vad var det dar?! det ar ju skorna som gor mannen, och vad hade denna pojke pa fotterna? inte acceptabelt.

later bra att du haft en bra dag i london med guide och allt. borde inte du kanna dej sa pass hemma snart sa att du inte behover guide langre?

2009-04-06 @ 22:46:34
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

hahah ja finns de nagra som har HEEELT oklika killsmak sa ar de fan du a jag M.. Roliga va att jag viste DU skulle kommentera hans skor ;) For mig ar de musklerna som gor mannen sa lange han inte har vita smutisga jumpaskor med langa snoren ;) , hahaha skamt a sido han va fan het!



Haha detta va forsta gangen ja va i london gumman sa jo jag behove verkligen en guide ;) I Brighton dock dar kan jag sjalv nu fungera som guid ;)

2009-04-08 @ 11:42:00
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0