Salsa och jobb

Nu ni börjar det rulla åt rätt håll igen.... upp och hoppa here I come! Hehe...
Igår fick jag dansa salsa, de va faktiskt sjukt kul, de e en jäkla intim dans må jag säga, eller ja iaf de jag fick uppleva igår *skrattar* och deras snurrar och annonseringar till turer kan va helt lika våra eller helt tvärti mot och dom som är tvärtimot är skitsvåra att lära sig då de gamla sitter i ryggmärgen! Men kul va de, även om de va sjukt svårt för en stel pinne som mig mig, men vissa studenr hängde jag faktiskt med, och fick även beröm av Pasquale, sen om de är för att han är italenare eller för att jag va duktig de låter jag vara osagt ;) bilder kommer vid nästa internetbesök :D

Annars så ringde Akzo idag och troligen (håll tummarna) har jag ett jobb där inom REACH... hon ringde alltiså mig i dag och hade fått en öppning på ett jobb och tänkte på mig eftersom att jag är intresserad av miljö... från att inte ha nåt, från att ha planerat att kanske bo hos pappa på en öde ö 20 min med bil från resten av omvärden till att nu kanske stå med ett jobb inom miljö på Akzo, fan de är helt ofattbart! Skall förhoppningsvis dit på tors då jag besöker svearike! Håll alla tummarna ni har!


Sen så älskar jag fortfarande Nalle puh, vi är lika jag å Puh.... Lyssna bara på denna: "Att kunna stava är inte det viktigaste. Vissa dagar har det ingen betydelse alls om man kan stava till tisdag."

Kommentarer
Postat av: Rosita

Hej Camilla, Är du i UK?! Det är lite spännande att kunna följa sina vänner via facebook. Håller tummarna för dig och jobbet på Akzo (fast det kanske var idag..) Kram från Rosita

2009-04-23 @ 23:20:15
Postat av: Peter

Håller tummarna för dig tjejen!! Ser oxå fram emot att se lite salsa moves på torsdag kväll då... ;) kram på dig!

2009-04-23 @ 23:27:52
Postat av: Camilla

Hej Rosita! Jätte kul att höra från dig! Hoppas allt är bra med dig! Ja jag och Anna är i Brihton och pluggar Engelska inför vår kommande master i höst :D



Peter! Jag tror vi håller oss till buggen honey, Ja är inte precis nån Salsa expert än, snarare en steloppererad amatörbuggare ;)

2009-04-26 @ 15:08:13
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0