Telefon intervju och flyg..

Om någon timme skall jag ha telefonintervju och om några itmmar påbörjar jag och Anna vår resa... Galet Galet! Skall blir en upplevelse att sova på Stansted.. Men va fan när jag tänker efter har man ju faktiskt sovit på endel flygplatser bland annat Atlantas flygplats där vi spenderade 12h ! Så detta skall nog gå bra, de är lätt värt varende timme utan sömn! :)

Ser så sjukt mkt fram i mot att träffa mina älskade saknade underbara vänner igen.. De väker i mig så mkt saknar jag Er! De är lite konstigt att ju närmare man kommer att man skall få träffa Er ju mer saknar jag Er... Vet inte hur ja har klarat mig utan er faktiskt.. Skall bli sjukt kul få röra benen i buggens grundsteg igen och bli förd av min underbara danspartner Peter my honey! Och få träffa Sussi igen och alla andra djur som människor på gården skall bli underbart, att Sedan Rasmus fixade en cortegefest biljett till Sussi de är ju ännu mer underbart! Ser även så klart fram i mot att få träffa min syster igen även om de va alldelles nyss vi sågs ;) Kanske man även får se till en Lill Anna på festU sen om man har tur och kanske kanske en gammal CCC:are eller två :) Sedan står den bästaste av alla och väntar på mig på flygplatsen på Tors morgon... Kan livet bli bättre?! Är bara Magda som saknas :)

De va nu 3 år sedan jag var med i Cortegen och snart 5 år sedan jag började på Chalmers, hur sjukt är inte de!? De är alltiså nästan exakt 5 år sedan jag och Sara intog Göteborg!

Valborg...


Cortegen 2006..




Vagnschef i VITrock, hur fan gick de till ;)
(Behöver jag tillägga att denna snygga pose va med i TV4a lokalnyheter?  illa!! )





Nu skall jag hem och göra mig redo för att Akzo ringer!

Vi ses snart igen Svea, jag har saknat dig!


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad snygg du är!

Tycker att tv4 inte kunde misslyckas med fotograferingen, då du faktiskt ser jästans bra ut alltid!



Tänker massa på dig!

puss och kram.

Din Martina

2009-05-05 @ 14:46:57
Postat av: Rasmus

Hej snygging!

kan inte annat göra än att hålla med föregående talare. Du är så otroligt vacker! Fröken Majblomma, 2006, och fröken Blom, 2009.

Tack för en underbar helg!

Miss u!

2009-05-05 @ 20:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0