Ett meddelande och migrän..

I dag har inte varit kul, legat i soffan oavbrutet i princip med bankande huvudvärk... Nästan lite ironiskt med tranke på vad dom sa på mödrarvårdscentralen i går.. Varför migränen alltid kommer precis i samband med att jag äntligen lyckas slappna av de är för mig en gåta... Men i morgon skall jag va bättre för ska tydligen bli tokfint väder!

Kanske inte alla som lagt märke till de men i många sammanhang har jag undvikit att berätta vissa delar av händelser eller gått runt vissa personer.. Genom att göra de känns de som jag har skyddat någon som egentligen kanske inte förtjänar de och skymt undan någon som verkligen förtjänar att glänsa... Så from nu slutar jag upp med det... Om någon känner sig tilltalad och motförmodan mår dåligt av eller inte vill veta hela sanningen föreslår jag att den personen slutar läsa min blogg, för de har jag nu gjort med vederbörandes.

Nu ska jag och min migrän laga mat och sedan föröska mig ut med hunden... De är typ vad som är på schemat för resten av denna dag..

"när de invanda mönstren bryts, kan helt nya världar uppstå"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0