Timmarna är räknade, idag lämnar han oss..

Så var det dags, dagen man fruktat så in i norden är här.. Dagen då Bizmark skall lämna oss i sorg.. Var och tog farväl i går, var tyngre än jag trodde det skulle vara, men de är alltid så.. När man väl står där och skall säga hejdå är det så svårt.. Vad skall man säga vad skall man känna... Jag sjunger alltid en sång för mina hästar då dom skall lämna världen ( Ja tyvärr har jag fått varit med om att ta bort ett antal..) .. Tycker den är otroligt vacker... Så denna sjöng jag hans box i går och nu får även ni den..


Vem kan segla förutan vind?
Vem kan ro utan årar?
Vem kan skiljas från vännen sin
utan att fälla tårar?

Jag kan segla förutan vind,
jag kan ro utan årar,
men ej skiljas från vännen min
utan att fälla tårar.


 




R.I.P min älskade
Bizze..

Kommentarer
Postat av: Daniel - Swese

Bizze, kommer alltid minnas...

http://www.youtube.com/watch?v=4L0OZ8nDiNA

2009-08-04 @ 16:12:59
URL: http://www.swese.se/?page_id=6

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0