Hund hund hund.. Terence

Haha ja de ÄR verkligen allt ja skirver om och allt jag pratar om och allt ja tänker på! De är galet, men så typiskt mig, jag blir helt uppslukad!

Min hund hatar iaf regn... Haha han totalvägrade att gå ut i morse.. tillslut kom han med mig en bit hoppandes och glad men nån minut senare då regnet ökade ännu mer i intensitet la han sig ner med svansen mellan bena och darrade, någon sekund senare så försökte han febrilt hoppa upp i min famn.... Sötnos... Så jag satte han i gräset och väntade ut honom tills han hade gjort sina behov sen fick han gå in.. Haha han är en liten tönt! Men ack så ooootroligt söt!

Jag har separationsångest
och längtar efter honom så fort jag stänger dörren framför hans söta lilla nos... Galet! Då vi hade lämnat honom ensam en timma hemma för att testa häromdagen, blev han så glad då vi kom hem igen så han kissade på sig, stackars söta lilla älskling!
Tror min stackars pojkvän inte tycker han får samma uppmärksamhet nu efter att Terence har anlänt till familjen, men så är de så klart inte... Måste nog ta hand om han lite bättre :)

På Lördag kommer Sis och Magda, Wiiieee! :)


Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Det är allt en liten fegis vi skaffat...hehe...vaknade mitt i natten för en gångs skull..och då skällde Terrence åt åskan utanför...men jag får nog säga att han skötte sig bra...han är inte så feg som man kan tro. Sedan låg det ett till asplöv i sängen...men alla somnade vi till slut med skydd av varandra! Familjen i lgh 71 är ett tufft gäng!

Jag tycker inte att jag är åsidosatt...hoppas inte du heller tycker det?! men vår lille pojk kräver ju en del uppmärksamhet nu till en början iaf:)

Älskar dig min ängel!

Puss, puss.

2009-07-08 @ 17:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0