Valla kor och juck-terrier

Semestern är slut och jag är åter tillbaka på jobbet, tog knappt nån lunchrast så tar lite pause nu när Akzos nätverk ej fungerar.. typiskt!

Helgen va trevlig, blev lite spontan fest i fredags som var mycket trevlig, singtar å grejjer, de gör hel kvällen lixom! I Söndags var jag hos pojkväns föräldrar med Terence.. Här fick han träffa Tarsan, en liten blandras kille som gärna vill leka... Terence ville oxå leka, men inte riktigt på samma sätt som Tarzan hade tänkt sig... Hela dagen gick Terence och juckade på Tarzan, när han inte juckade så brottades han med Tarzan för att kunna komma åt Jucka...  Jaha vi har alltså fåt oss en juckande-bög-Terrrier tänkte vi.... Men dagen efter träffar Terence den löpande tiken Troja och hela den dagen gick med ut på att jucka... och orkade inte Troja mer och la sig på rygg då, juckade Terence i luften brevid... Så va säger man om detta? Mer än Hahaha!?

När Terence inte teroriserade Tarzan på Dahle gård så vallade han kor! Jäklar i min låda va han vallade, stackars kossorna va vettskrämda! Och jag likaså, trodde ju att Terence skulle bli sparkad, men inte då han fortsatte att valla och valla dom stackars skrikande kossorna runt runt runt... När vi väl fick stopp på han var vi alla tre nerkletade i koskit och iallafall två av oss var mindre glada och den tredje överlycklig men trött i sina små ben..




Kommentarer
Postat av: Daniel - Swese

Han har väl sett hur Matte o Husse gör ;)

2009-07-28 @ 17:54:15
URL: http://www.swese.se/?page_id=6
Postat av: M

ja.. dessa hundar.. men festen i fredags var mycket trevlig om jag får säga det själv.. =P

själv väntar jag just nu chefsbesök.. kan ju bli spännande..

2009-07-28 @ 21:27:16
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

M --> Ohh inte fel me chefsbesök ;) själv har jag ju en ganska nybefodrad chef hemma, inte illa de heller ;)Hahahha!

2009-07-29 @ 08:04:58
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0