Fredag..



Den här veckan
har gått så sjukt fort, vet inte riktigt vart den har tagit vägen... Nytt jobb nya rutiner... De är väl de som gör att dagarna går så fort... De tar mkt av ens själ och kroppsliga styrka att lära sig nya saker hela dagarna och ta in alla nya intryck.. INte för att jag egentligen kanske gör något jätte avancerat, men endå kräver de min konstanta uppmärksamhet... Så när ja kommer hem är jag döende... laga mat duscha sova typ... Skulle behöva göra klart de sista i lägenheten och tvätta skulle ja me behöva.. Men ja de är väl sånt man har helger til va?!

Men jag trivs fint på jobbet iaf :) Sitter på den avdelningen ja vill, inom miljö...  Min Chef tyckte att min kommande masterutbildning lät bra... De gjorde gott =) På sommaren arbetar man bara 7h/dag på Akzo Nobel, de är nice då man har månadslön =) Så tar de bara ca 1h hit till kontoret i stenungsund istället för 1.5 h till Berget, de e himmla nice, bara ett byte vid backaplan sen e man framme, Frukost ätes på bussen så ja kan med gott samvete kliva upp 06.15 på mornarna... tro aldrig ja kunnat kliva upp så sent på nåt av mina sommarjobb de senaste 5 åren iallafall :P



Mest svammel blev de idag... Hade en riktigt bra  fundering innan ja egentligen hade tänkt ta upp här nu under min lunchrast, men den hann springa iväg innan ja fick ner den.. kanske kommer den tillbaka under dagen då lovar jag att återkomma.. för visst är ni sjukt nyfikna?? ;P

Kommentarer
Postat av: Daniel

Där var jag igår typ, på parkeringen vid McDonalds :)



... och självklart dör jag av nyfikenhet här nu! Hoppas dina blonderade hjärnceller hittar den där funderingen igen :)

2009-06-05 @ 13:35:19
URL: http://www.swese.se
Postat av: Camilla

Jasså, jag har ytsikt över den parkeringen från kontoret , Åh inte tog du med mig hem till Götet utan ja fick frysandes gå till bussen ;) Va e de för stil!? :P

2009-06-05 @ 13:38:05
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tur de inte är Max som ligger där då istället haha! Hade änna varit lite jobbigt då :P



Den gång jag är där vid den tid du slutar så lovar jag att du ska få åka med mig i min Limo så du slipper gå i kylan till bussen ;)

2009-06-05 @ 13:59:22
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

jaa.. kvart over sex ar val inge svart alls att ga upp.. =P enligt mej ar det ALLDELES for tidigt. jag ar mycket nojd med jobbet jag har som gor att jag tidigast behover ga upp klockan atta.. =]

2009-06-06 @ 17:36:15
URL: http://amadangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0