Håll tummarna...

Jag gjorde slag i saken om detta med hund :) Jag har alltid sedan sålångt tillbaka jag kan minnas, kommit hem dragandes med allt från skadade fåglar till bortsprungna hundar hem till mor och far... Jag har lagt ner min själ i detta, en fågel blev kvar ganska länge, var med på familjefoto, lärde sig flyga... Satt på min cykel till stallet på styret, med vingarna utbredda och åkte med mig.... Pyret hetta han om ja inte minns helt fel.. 

Så då tänkte jag varför inte kombinera min vilja att hjälpa djur och min vilja att skaffa hund... Så sagt och gjort har jag tur och min lägenhet blir godkänt som adoptionshem till veckan då lägenheten skall inspekteras... Så hämtar vi hem en 1 årig terrier 2a Juli  från stockholm :) Jag är så glad så jag vet inte vrat ja skall ta vägen, de e sååå nära.... nervös att dom inte skall gilla lägenheten dock, men  ja hoppas...

För att göra allt så hundvänligt som möjligt så har vi idag möblerat om i lägenheten, blev sjukt bra! Fått ett litet skrivbord till datorn, fått upp hatthyllan, fått ner soffa nr två igen och gjort den vit. Allt är tipp topp...!



Kanske jag sa innan att jag ville ha en dvärgpinscher, men detta är bättre för jag är KÄR!!




Kommentarer
Postat av: M

jag ar glad for din skull att du hittat nagonting du vill ha. men vad innebar adoptionshem? kommer hunden att bli din, eller aker han bara och halsar pa och ar pa semester en svang? kommer du fortfarande kunna ha din fest? star erbjudandet fortfarande kvar om hamtning pa flygplatsen? hoppas att det ar en snall hund.. =]

2009-06-21 @ 21:41:52
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Adoptionshem innebär i princip att jag äger den, men jag har inte rätten att sälja den vidare eller avla på den, nu är han kastrerad så de är ju inte ett alternativ ändå :P 25-års festen blir av ändå :) Jag och chafför Rasmus hämtar dig på flygplatsen om du vill :)

2009-06-21 @ 21:47:16
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Linda

Håller tummar och tår och så allt möjligt... :) Han är så söt!

2009-06-22 @ 00:58:35
URL: http://lindabergquist.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja då får jag hålla tummarna att lägenheten blir godkänd så han får bo hos dig :) jättesöt är han... Han kommer bli en utmärkt modell ;)

2009-06-22 @ 11:15:06
URL: http://www.swese.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0