Sjukskriven med Ryggskott

Jaaa har inte orkat sitta så mycket vid datorn de senaste dagarna, har mest legat i soffan och kollat på massa skit TV och kännt mig som en gammal tant.. I lördags fick jag åka in på akuten för att jag knappt tog mig ur soffan för att jag hade så ont i ryggen.. Väl på akuten fick jag gå förbi alla andra och rätt in till läkaren för tydligen skakade jag så mkt av värken och va helt blek i ansiktet sa sköterskan som mötte mig.

Ryggskott blev diagnosen och jag fick åk ahem med tabletter och vila. Försökte ta mig till jobbet på Måndagen... Fick typ samma bemötande av min chef då jag anlände som jag fick av sjuksköterskan på akuten.. Han va helt säker på att jag skulle svimma och va i väg å hämta vatten. Så jag fick åka hem lika fort jag kom dit, och sedan dess har jag legat i min lilla soffa.. Mest sett fram i mot eftermiddagarna då min söta pojkvän kommit och underhållit mig =)

Nu står regnet ner som spön i backen och min rygg värker mer idag än i går... Så blir de tydligen då man anstränger ryggen för mycket dagen innan, då får man betala dagen efter....  Ska bli spännande att se hur de ska gå i morgon med tält i fjällbacka över midsoomar....  Hur stort tält behöver man för att få in en TÄLTsäng? De heter ju ändå Tältsäng väl... eller e de ett gammalt namn kanske?!

Nu skall jag återgå till min soffa och hoppas på att dom kanske vill ge oss en hund!

Kommentarer
Postat av: M

talta med ryggskott? ar det verkligen sa intelligent? tycker det later lite halvdumt jag.. men det ar val ungefar som att ga ut pa krogen och dansa med bruten svanskota.. det har du gjort det ocksa. hoppas att ryggen snart blir battre och att du far en underbar midsommar. sjalv ska jag ligga pa stranden hela dagen imorgon.. trakigt va..? =P

2009-06-18 @ 23:08:18
URL: http://amadangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0