>4 dagar kvar...

Ja nu börjar de bannemig bi gryyymt  nära, tror inte riktigt man ha fattat de.. Jag försöker i hop om att övertala mig själv, övertala alla andra om att de kommer bli lätta veckor då jag är borta, och att de knappt kommer kännas som om jag inte är där.. Men jag vet att jag kommer längta hem vissa stunder och sakna vissa väldgt mycket.. Men samtidigt vet jag att jag verkligen vill göra detta och att det kommer bli grymt bra!

Isag fick ja även, men hjälp av Daniel en ny mobil av 3 :D Jätte söt vit och röd och i hela England har man 3, vilket innebär tat jag kommer inga för samma taxa som England i Sveige som jag gör nu mellan Sverige- Sverige! De gillar ja för de är alltid en speciellkänsla att hlra npgons röst, msn är bra men man kommer aldrig så nära som man gör då man får hör  någons röst... Och nu kan ja ringa grats till alla med 3 :) Superbra! 6 av 5 toast , minst!



På Fredag ha jag tenta, galet!

Dagens citat "Snap" / Rasmus

Kommentarer
Postat av: Daniel Gustavsson

Är du vaken fortfarande ;)

Jag tror ju att tiden kommer upplevas snabbare för dig än för vissa andra, mig inräknat hehe ... Men ja, som du har sagt, "De kommer gå så bra så, jag är snart hemma igen" o klart de kommer bli grymt för dig, du är så värd det efter allt ditt slit !



Ibland är det bra att vara 25 år gammal haha !!! Men de var en väldigt söt telefon du fick dig nu :)



3 like home rockar fett, superkul tummen upp !



Om man kanske skulle försöka sova !?

2009-03-12 @ 01:00:58
URL: http://www.swese.se
Postat av: M

screw alla dar hemma. ak ivag och tank inte pa nagon. ring inte hem om det inte ar nodfall. ta inte emot samtal fran sverige som kan fa dej att ma daligt. srew sverige. du kommer att fa det grymt i england. woho!

2009-03-12 @ 04:58:11
URL: http://amadangel.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fan Magda, du är den bästa jag vet!

2009-03-12 @ 13:49:00
URL: http://catrool.blogg.se/
Postat av: Linda

SNYGG!

2009-03-12 @ 22:27:15
Postat av: Camilla

Tack sis :D

2009-03-13 @ 00:16:16
URL: http://catrool.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0