Brighton update..

Nu har vi äntligen hittat ett ställe som har 45 mins WiFi Access om man köpern en cola , vilket passa mig kanon ;)
Lite bilder har tagits under dessa dagar i soooliga Brighton..


Börjar med en bild från strandpromenaden i Brighton :) Strandpromenaden är helt iunderbar och ligger bara några miniuter från vår lägenhet! Samt en bild på stranden från pren där det finns lite karuseller och grejjer, massa fint!!



Nedan kommer då en bild på piren som ligger några minuters promenad från vår lägenhetn :)



Sist men inte minst en bild på mig och anna utanför skolan!



Nu har mina 45 min gått och ja har 2 min kvar!
Ta hand om Svea!



Kommentarer
Postat av: Peter

Hej! Fina ni e! :) O d ser ju inte ut som om dessa bilderna e tagna i England... Vart e smogen, kolkraftverken och regnet?? haha! Ha d gott! ;)

2009-03-18 @ 17:39:31
Postat av: Daniel Gustavsson

de ser ju ruskigt fint ut :) nu börjar jag förstå varför du trivs som fisken i vattnet där :) sötisar där :D ta hand om er. kramar

2009-03-18 @ 20:09:09
URL: http://www.swese.se
Postat av: Martina

Jag undrar om det räckte med en cola ja...Tror det slank ner två iaf;) hehe. I guess you're in heaven more or less, when a coffeeshop nearby can offer both coke and Wifi. And when the scenery is almost as beautiful as a warm summer rain falling down on your curly blonde hair and your bare shoulders. Wish I could be there with you. "sun bathing in front of the guys" and enjoy a coke and each others laughs!

Have a blast!

2009-03-18 @ 22:50:18
Postat av: M

skont att ni kommit ivag. att toalett och kok ar ackligt.. jaa.. get used to it. what more can i say? =P

sjalv ar jag val inte heller den frachaste manniskan i stan just nu. har inte duschat pa 4 dagar och inte tvattat haret pa en vecka.. woho! men later bra att du har det bra an sa lange. kor pa bara!

2009-03-19 @ 06:35:06
URL: http://amadangel.blogg,se
Postat av: Camilla

Tack alla for era kommentarer, jag bli lika glad varje gang :)



Nasta helg skall vi pa guidad tur i london da kommer vi nog fa kanna av "smoggen"! Hoppas de gick bra att bugga i gar for dig Peter my darling! Jag tankter pa er!



Sun bathing in front of the guys is all we do over here Martina ;)



2009-03-20 @ 11:57:41
URL: http://catrool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0